Wedding My Frens (Pija & Lan)

Date 12 Mac 2011, bertukarlah status kawan aku sorang ni, Syafiza (Pija) hehehe.. Cik kepada Puan, tak disangka jodohnya awal. Itulah yang dikatakan jodoh pertemuan ditangan Tuhan..
Tapi aku bila lagi nak bertukar status ??? hehehe.. entahla belum sampai jodoh lagi kot. Ramai kawan aku yang dah bertunang, dah kahwin, dah dapat baby pun ada.. Wah ! rasa bahagia & best kan.
Masa wedding pija haritu sempat la kami snap pic banyak2, heheeee.. Tulah masa yang ditunggu2 !!


Haa ni time 8pagi, dah siap tuk akad nikah, tak sabar betul si pija ni, hehehee semangat katakan !



Ni kat masjid, dah selesai akad nikah, kami yang sibuk bergambar, hahaa



Tak sempat bergambar dengan pengantin, hohoo

Ok, dah selesai akad nikah, so bermulalah majlis persandingan di rumah pengantin perempuan.. Sangat cantik kawan aku yang memang dah cantik tu.. heheee


 Baru balik dari make up ! sempat lagi snap pic !



Wajah yang berseri-seri =)


So sweet, sepadan sangat ! Hope berkekalan hingga akhir hayat..





Setelah satu hari majlis, aku n kawan2 pun berangkat pulang.. Happening sangat time wedding tu, dapat jumpa kawan2, sembang2, gosip2, macam-macamlah ! heheheee..

Aku doakan semoga pija n husbandnya berkekalan hingga akhir hayat..
The end..
=)