KEHIDUPAN.. Apa Kata Hati ?

Assalamualaikum semua..
Lama bebenor aku xupdate blog ni, tersangat la busy..


Hmm tajuk entry aku kali ni kehidupan (cewahhhh tajuk macam dah banyak pengalaman). heheeee .
Bukan apa, aku cuma nak story kisah-kisah kehidupan.. Emm kehidupan sapa ? aku ka ? kawan-kawan ka ? teman ka ? entahlah... aku story ikut kata hati aku (macam2 mood)..


Setiap orang akan mengalami dugaan masing-masing, macam aku laaa.. kita harus sabar, terima dan besyukur kepada-Nya..

Apa kata hati ??

Part 1 :
Aku nak cakap ada bf, tahla.. ada or xda.. kadang macam ada, kadang macam xda.. sedihhhh =(
X macam orang len yang dah serius dalam hubungan. Tapi aku, xserius langsung, macam dah give up nak cintan cintun ni, al maklumlah aku ni pernah frust sampai tertonggeng !! heheee. Susah untuk aku terima seseorang dalam hidup ku, besala first love ni susah kita nak lupakan.. So, for the second love memang susah nak terima, cam dah migrain otak, takut pisang berbuah dua kali (peribahasa tuuu). Yang ada sekarang ni pun, xconfirm2 lagi, lebih baik hidup dengan cara masing2 (tu la keputusan aku pada si dia). Sebab apa aku buat keputusan camtu ? sebab aku terasa hati n sakit hati dengan si dia, dan dia xpernah nak paham hati perasaan aku selama ni, bila dia sunyi, dia cari aku, bila dia happy dia lupakan aku.. u all boleh tahan boy camtu ??? aku ni kira gurl yang sabar la sebab boleh tahan dengan perangai dia camtu b4 ni, but now, tahap kesabaran aku pun dah menebal, better hidup dengan cara masing-masing. full stop our reletionship !!! Aku hope lepas ni akan dapat yang terbaik untuk aku. Aku percaya setiap jodoh dan pertemuan adalah di tangan-Nya..  Btw, suka tengok kawan-kawan aku yang dah bertunang, dah kahwin, yang merancang nak bertunang n macam2 lagi la.. tapi aku bila ??? heheeee. Jujur aku aku cakap memang jeles kawan-kawan yang dah da life sendiri.. Aku doakan diorang bahagia hingga akhir hayat dan aku cepat dapat jodoh, hehee.. Amin..

Part 2 :
Kerja, kerja, kerja, kerja........ xabis2 dengan kerja, kerja sampai bila pun xakan abis !! tapi xkerja xda nya income. So, kena kerja la.. but kerja for get more experiences, xkira job apa2 pun, yang penting dapat experiences. Aku kerja dalam bidang yang aku study, so aku dapatkan sebanyak mungkin experiences, walaupun gaji aku xseberapa. But, sometime aku rasa tension sangat dengan kerja ni, terlalu banyak benda nak tahu, itu laaa, ini laaa, hmmm everythings laa... satu lagi tension kena marah xpasal2, orang len buat kerja, aku yang kena marah (so sad). Itulah dugaan namanya.. Aku hope segala urusan dipermudahkan oleh-Nya.. Amin..

Part 3 :
Kawan ???
Xda kawan, hidup xkan lengkap. Betul x ? Sebab kawan la yang beri kita semangat, yang paham isi hati kita, yang baik pada kita, yang khianati kita, yang sayang kita, yang benci kita dan macam-macam lagi yang berkaitan dengan kawan. Xda banyak benda sangat aku nak cerita part kawan ni, aku hargai kawan yang aku ada sekarang..
So, berkawan biar seribu, bercinta biar satu..heheee. Pilihlah kawan yang hargai kita dan susah senang dapat tolong kita. Thats all =)


Fuhhhh, letih aku menaip. Apa yang aku luahkan ni adalah dari isi hati aku sendiri..

So, anda fikirlah sendiri..

Jumpa lagi untuk entry seterusnya..

Bye ! Assalamualaikum..