sahabatku yang sudah bertukar status ;P

assalammualaikum..

hye semua!

lately, aku sangat rajin nak menghapdate blog. tetiba jejari runcingku gatal-gatal nak menaip. sangat banyak cerita. hehee ok yer, taknak mengarut lebih-lebih.

hah, sekarang ni bagi aku dah macam musim wedding. hmm.. yela sungguh ramai sahabatku dah bertukar status, sungguh aku happy bila dengar sahabatku nak melangkah ke alam perkahwinan. aku sangat teruja tapi bukan aku yang nak kahwin, hikhikhik. cepat masa berlalu, sedar tak sedar usia semakin meningkat tapi aku rasa muda sebab perangai macam budak-budak ;P

ok yer, semua dibawah ni adalah gambar sahabat-sahabatku yang telah bertukar status ;P


haa, ni kawan sekolah teknik - niena, very sweety !

ni pun kawan sekolah teknik jugak - nadya, sangat cantik !

kawan sekolah teknik lagi - mamah, so cute !

ni kawan ofis masa aku praktikal dulu, sampai sekarang jadi fren - dyla, so beautiful gurl !

lastly kawan masa form6 - zizah, sangat ayu kan !


ok, dah habis. nanti upload banyak-banyak sangat terpanjang pulak entry ni, hihik.. sangat ramai kawan aku yang dah kahwin, aku ucapkan semoga berkekalan hingga akhir hayat !
tunggu yer untuk entry akan datang, update pasal wedding lagi ! hehee.
ok, bai !
assalamualaikum..